Είδη καπνιστών

Η δύναμη της θέλησης για την απεξάρτηση από το τσιγάρο είναι δυνατότερη από διάφορα σκευάσματα που μειώνουν την επιθυμία για κάπνισμα.

Posted on Οκτώβριος 3, 2007, in Υγεία and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 Σχόλια.

  1. καλά ε πολύ τέλειο αυτό!!Μην μου πεις ότι το έκανες μόνος σου!
    Εγώ πάντως βρίσκομαι σε απεξάρτιση!Κοντεύει ένας μήνας που έχω να βάλω τσιγάρο στο στόμα μου!

  2. Μου έστειλαν τις φωτό με email. Συνέχισε την απεξάρτηση και μην τολμήσεις να ξαναβάλεις τσιγάρο στο στόμα σου.

  3. Τελικά το καπνισμα είναι το πιο ευκολο πράγμα. Εγώ το εχω κόψει 5-6 φορές.

  4. Έχω να καπνίσω από χθές 19:40

  5. Κι εγώ το είχα ξανακόψει και πιο παλιά!Ελπίζω όμως αυτή η φορά να είναι και η οριστική!
    Havai:τελικά εσύ ξανα κάπνισες ή έμεινε στις 19:40? :Ρ
    ελπίζω να μήν….

  6. Έως αυτή τη στιγμή έχω κάνει από τότε 3 τσιγάρα. Not bad for me…

  7. Για λέγε!!Πως πάει η απεξάρτηση?Ελπίζω να συνέχισες στους ίδιους ρυθμούς!

  8. Το έχω περιορίσει αρκετά. Κάνω 3 τσιγάρα την ημέρα.

Σχολιάστε

