Μόνο για κείνη μη μου λες

Ίσως είναι το πρώτο post που συναντώ για τους Πύξ Λάξ και μάλιστα από κάποιον που δεν του αρέσουν. Εγώ σαν μεγάλος θαυμαστής τους αναδημοσιεύω το video clip στο πρώτο μουσικό μου post. Enjoy!

Posted on Σεπτεμβρίου 29, 2007, in Μουσική and tagged . Bookmark the permalink. 2 Σχόλια.

  1. Δεν είναι ότι δε μου αρέσει, απλά δε θα τους αναζητήσω από μόνος μου για να τους ακούσω, αν τύχει όμως και παίζουν εκεί που θα είμαι δε θα με χαλάσει 😉 .

    Το παραπάνω πάντως κομματάρα και από χθες τοχω ακούσει καμιά 20ριά φορές 😛 .

    Btw, καλή αρχή στα μουσικά ποστ 🙂 .

Σχολιάστε

