Πάσχα 2007 στη Σαλαμίνα

Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους για το πως περάσαμε το Πάσχα 2007 στη Σαλαμίνα.

Posted on Απρίλιος 8, 2007, in Διασκέδαση, Εκδρομές, Φαγητό. Bookmark the permalink. 9 Σχόλια.

  1. μια χαρά, θερμές ευχές με υγεία και αγάπη:)

  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Εύχομαι υγεία και ευτυχία για σένα.

    Άσχετο: Έχω προσθέσει το RSS feed σου εδώ και πολύ καιρό στο tab «tech» του Netvibes και φυσικά σε έχω προσθέσει στο blogroll μου.

  3. καλημέρα, σε ευχαριστώ για το add, σχετικά με το RSS αυτό άλλαξε
    http://www.32bitos.gr/?feed=rss2 σε περίπτωση που έχεις το παλιό και αυτό http://www.32bitos.gr/?feed=comments-rss2 για τα comments

  4. Σαλαμίνα έχω εξοχικό στο Αιάντειο. Εκεί μένουν μόνιμα δλδ και οι γονείς μου. Εσύ που έκανες Πάσχα;

  5. Εγώ έχω εξοχικό στα Σελήνια 😉

  6. Ήμουν κι εγώ εκεί!

  7. @Vera: Είχαμε περάσει πολύ καλά! Και του χρόνου τέτοια και καλύτερα!

  8. … και καλύτερα! Τώρα θα έχουμε και περισσότερο χώρο εκεί! Τα έμαθες έ;

  9. @Vera: Τα έμαθα, τα έμαθα!

Σχολιάστε

