5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα

Συνεχίζοντας το blog-tagging κατόπιν πρόσκλησης από τη Λήδα, ορίστε 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα:

1. Στα ραντεβού μου είμαι πάντα συνεπής και οι φίλοι μου πάντα με στήνουνε.

2. Δεν μου αρέσει καθόλου ο χειμώνας. Μπορεί οι κλιματολογικές συνθήκες φέτος να έχουν αλλάξει και όλοι να ανησυχούν για το μέλλον του πλανήτη, όπως και εγώ, παρόλο αυτά για μένα ο φετινός χειμώνας είναι ο καλύτερος.

3. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έβλεπα το αυτοκίνητο μου στουκαρισμένο σε κολώνα δημοτικού φωτισμού να φλέγεται.

4. Είμαι διαχεριστής πολυκατοικίας τα τελευταία 2 χρόνια και έχω αγανακτίσει. Σύντομα θα κάνω συνεύλευση για την εκλογή νέου διαχειριστή.

5. Μου αρέσουν τα ταξίδια με το αυτοκίνητο αλλά με εκνευρίζει πάρα πολύ η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη.

Posted on Φεβρουαρίου 15, 2007, in Διάφορα. Bookmark the permalink. 4 Σχόλια.

  1. Πρέπει να προσθέσεις και σε ποιους bloggers πετάς το γάντι.

  2. Δεν έχω γνωστούς/φίλους bloggers… δεν έχει νόημα να πετάξω το γάντι σε κάποιον άγνωστο.

  3. Fair enough
    Πάντως δεν χρειάζεται να τους γνωρίζεις, απλά να σου αρέσει το γράψιμο τους και να θέλεις να μάθεις κάτι παραπάνω για αυτούς

  4. «…Στα ραντεβού μου είμαι πάντα συνεπής ….»

    Μην αρχίσω τα ντοκουμέντα τώρα !!…Ελευσίνα, Γλυφάδα..φταίει η κίνηση στην παραλιακή, ..πχ.. 🙂

    «…και οι φίλοι μου πάντα με στήνουνε.»

    εεεεεε…Αυτά ανήκουν στο παρελθόν ! Μεγαλώσαμε… 🙂

Σχολιάστε

