Παιχνίδια στη θάλασσα

Posted on Οκτώβριος 20, 2006, in Διάφορα. Bookmark the permalink. 4 Σχόλια.

  1. Πέραν του γεγονότος οτι είναι μία ευφυέστατη διαφήμιση, έβαλα το video αυτό στο blog γιατί μάλλον έχω ήδη αρχίσει και αναπολώ το καλοκαίρι και τα παιχνίδια στη θάλασσα… Πριν ένα μήνα ήμουν στην Ύδρα και χαιρόμουν τη θάλασσα και τώρα ούτε στο μπαλκόνι δεν μπορώ να βγω…

  2. Το παραπάνω σχόλιο ήταν τελείως αυθόρμητο μια και λόγω της ενασχόλησης μου με το ψαροντούφεκο, έφερα τον εαυτό μου στην κατάσταση αυτή..και καταλαβαίνεις..
    Κι εμένα μου έχει λείψει πολύ η θάλασσα μια και φέτος την είδα μονάχα απο μακριά.. απογοητευτική η χρονιά όσον αφορά το θέμα αυτό..

Σχολιάστε

